15+0

se där ja då har hela veckor gått och ja känner fortfarande ingenting. Alla kläder passar precis som vanligt, väntar faktiskt ganska mycket på att det ska börja synas snart. Känns dock lite annorlunda när jag tränar hårt, koppen blir lixom lite obekväm, precis som att någon där inne ber mig att dra ner på tempot, så när den känslan kommer så är de precis vad ja gör, allt för underverket i magen, de vill ja lova :)

Måste ändå säga att för att vara stenungsund så sprids rycktet väldigt långsamt, har inte hört så mycket alls faktiskt utan de är dom närmaste som vet + några utstickare. haha.. men de e inte de att rycktet spridit sig som pesten. haha.. kan ju också bero på att ja och jimmy valt att inte skriva ut de ordagrant på facebook än.

Jag mår fortfarande jätte bra, har inga jobbiga cravings, inget illamående eller nåt. hur bra som hellst :) jag njuter. ska de vara såhär bra kan jag vara gravid hela tiden. :)


Igår kom Jennie och Chrille hit med vagnen så nu står den inne i det blivande barnrummet och väntar.:)) Hade det inte varit för att vi köpte den av dem så hade vi nog väntat ett par månder med att köpa vagn med tanke på att man inte vill göra bort sig om något förjävligt skulle inträffa men nu känndes de lika väl som att vi kunde ha den här, de va ju bestämmt sedan många veckor att vi kulle köpa den och jag såg den ju typ varje dag ändå, när ja är hemma som dem. haha.. men det är mysigt och verkligen helt overkligen, det finns en vagn i mitt hem och det finns ett barn i min mage, jag kan knappt fatta det, att om 5,5 månad så har vi en liten krabbat här hos oss.

nu blir de sängdax, hjärtat börjar jobba imon och jag ska på gardinjakt me syster yster. oooooooyeh!

kramar blivande mamma Nina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0