att bli förälder..

ibland när ja tänker så tänker jag: "Hur tänkte vi här egentligen?"
imon har jag gått 16 fulla veckor vilket är = 4 månader det innebär att om lite drygt 5 månader så kommer det att finnas ett liv som är helt och hållet beroende av oss.
det är helt fantastiskt, samtidigt som det är helt sjukt.. hur ska det gå? kommer det att gå?

jag är van vid barn men när dom blir ledsna är det oftast någon annan som tröstar, det har aldrig varit något barn som i alla lägen valt mig först, vilket inte är ett dugg konstigt men snart så finns det ett, ett barn som kommer att välja mig och jimmy först, ett barn som blir lugnast kring oss två, ett barn som är beroende av oss. inte  konstigt att man blir nervös asså..

men det ska också bli helt fanstastikt, jag längtar och längtar och jag ve att jimmy också gör det. vi har börjat en fantastisk resa och jag er fram emot att dela den med honom och vårat tillskott :)

nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0