golf..

när knät pajjade bestämde jag mig för att det inte skulle bli någon mer fotboll. Jag har sett med egna ögon hur det blir om man förstör sina knän.. Pappa har mycket mycket ont :( så vill jag inte ha det, så därför NO MORE SOCCER. men sedan jag var liten så har jag en annan passion, fast jag har inte hunnit med den då det tar väldigt mycket tid å ibland så har jag velat vara lite hemma mellan jobb å fotboll men nu när de "bara" finns jobb så har jag tagit tag i det. Golf klubborna har kommit ut mammas garage, in i bilen och iväg till golfbanan, faktikst 3 gånger på en vecka och idag när ja å mammsen spelade fick jag 20 poäng på 9 hål, inte så tokigt.. men vi gjorde några specialare så helt ärligt var det kanske 18p men de är ändå inte dåligt då ja inte tränat alls mycket.. Så till våren när ja behöver en paus från barnskrik, blöjbyten, städning och matlagning så ska ja spela golf :)

känns skönt att faktiskt äntligen ha tid för det. Visst kommer vårat lilla tillskott att ta tid och det ser jag verkligen fram emot men vi är ju två föräldrar så de kommer bli så bra så bra :)

Sitter här hemma å längtar efter min kärlek men de är några timmar tills han kommer hem så det är bara att fortsätta längta, men det är skönt tycker jag att man kan längta efter någon som man träffar varje dag.
Han är min pärla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0