onsdag.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet efter en mindre spännande jobb kväll. Imon ska jag dock jobba dagen vilket ska bli mycket trevligt.. förutom att ja kommer att få skäll, för något som inte är mitt fel. ja säger bara en sak SLUTA TANKA UTAN ATT BETALA.  blir vansinning på smitare asså, FAN... så där va dom arga känslorna..

idag är det 15+3. snart halv v 16 gjord.. Hanna å john var på ultaljud idag, dom sa att det var helt sjukt häftigt och de kan ja tänka mig. gud va härligt å se vad det ärsomrör sig där inne trotts att man kanske inte ser så jätte mycket..

idag började ja få lite smått panik. vi har så sjukt mycket att göra innan detta lilla underverk ska komma till världen.. det känns ju lixom som om man vill vara så klar som möjligt med dom stora sakerna. är iof inte så jätte mycket sånt kvar men lite ändå.. barnrummet ska såklart inredas, toan uppe behöver sig en omgång, gästrummet uppe måste i ordning, det stora fönstret i vardagsrummet ska bytas (alla andra är faktiskt bytta nu:) den nya klädkammaren ska byggas helt klart å sedan ska vi hinna arbeta, träna och må bra samtidigt.. huga huga. men roligt är det och fint blir det!

nä nu ska ja ta och krypa ner bredvid min stora kärlek.
ibland undrar jag vad skulle jag göra utan honom?
va tänkte jag när jag trodde att ja skulle kunna leva utan honom? ja måste haft en hjärnblödning eller nåt. ja klarar mig ju inte utan honom, det har jag ju inte gjort sedan vi var 16 år och ja hoppas aldrig att jag kommer att behöva klara mig utan honom heller..
Jimmy jag älskar dig.. så fruktansvärt mycket!

 



Bild tagen idag. vecka 16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0